poniedziałek, 17 października 2011

Noo, Ten, Tego.

Tak ogólnie to jeszcze rozpracowuje tego bloga.


Generalnie rzec biorąc, zastanawiam się nad treścią jaką będę zamieszczał. Dochodzę do wniosku, że wszystko o czym wiem i o czym warto się podzielić z innymi, moje przemyślenia na najróżniejsze tematy, zasadami, schematami i modelami jakimi kieruję się w życiu.

Prawdę mówiąc za moje zasady, schematy i modle zachowań mogę być przez was ostro krytykowany.
Jednak robię to co chce, na co mam ochotę i nie rusza mnie opinia innych na mój temat. Bo dlaczego moje życie ma być wypadkową opinii innych ludzi, nie mającego bezpośrednio czy pośrednio wpływu na moją egzystencje.
Niektórym ciężko jest zrozumieć takie zachowanie. Tak, mnie też kiedyś było ciężko to zrozumieć ' jak ktoś może zachowywać się w taki sposób i nie robi sobie z tego nic'. Teraz czuje i wiem ile daje to luzu, zamiast koncentrować sie na innych, najwyższy czas zacząć przenosić uwagę na siebie i tylko siebie.

P.S. W ogóle ktoś to czyta ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz