wtorek, 18 października 2011

Ja.

Patrząc na mój blog, zauważyłem, że chyba pierwszy post powinien być o mnie, noo a tak nie jest ;P Więc trzeci post taki będzie.

Hmm... trudno opisać mi siebie samego, no to tak od początku. Rafał mam na imię, mieszkam w małej miejscowości, totalne zadupie trzeciego świata, mieszkańcy tej jakże wspaniałej metropolii, mają jedną cechę i w sumie zajęcie, a tym zajęciem jest ciągłe narzekanie na wszystko dookoła, że chleb za drogi, że robia chodnik i nie da się przejść, no ale cóż trzeba przywyknąć. Nie odbiegajmy od tematu tak wspaniałego jakim jest JA SAM. Uprawiam kolarstwo, z całkiem niezłymi wynikami, w tym roku ścigałem się we Francji, gdzie też mi całkiem dobrze szło. Jestem zawsze usmiechnięty, patrze na świat zawsze z optymistycznej strony, wyciągam tylko pozytywne wnioski, nie przejmuje, nie wkurwiam się na zaś, bo po co, stresować się czymś co jeszcze nie miało zdarzenia, tak lubimy w głowie układać czarne scenariusze, staram się być szczery wobec siebie samego jak i innych, co nie zawsze jest łatwe i przyjemne.
Mam jasno postawione cele, które wiem, że i tak się spełnię, żyje z zasada ' jedyna osoba, która może mnie powstrzymać jestem ja sam '. Ambitny, systematyczny, zawzięty,pokojowo nastawiony do wszystkich, staram sie nie oceniać ludzi zbyt pochopnie,  mam swoje zasady, szczególnie co do zawierania związków i relacji damsko-męskich. Kiedyś zapewne rozwine temat relacji.

Wyszło masło-maślane, końskie-konie, może kiedyś to edytuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz