środa, 19 października 2011

Z racji tego, że studiuje we Włocławku na WSHE, kierunek wychowanie fizyczne, zaocznie. Spędzałem weekend w tym miasteczku, kumpel zaproponował żebyśmy poszli na mecz koszykówki Anwil Włocławek vs. Trefl Sopot. Zgodziłem sie, bo czemu by nie, nigdy nie byłem na takim meczu, idąc byłem nastawiony trochę sceptycznie do tego. Zastanawiałem sie której drużynie będę kibicował. Do kasy po bilety stalismy około 40 min, ale opłacało się, i to jak się opłacało. Gdyby ktoś powiedział mi, że będzie to najlepiej wydane 15 zł w moim życiu, za nic bym nie uwierzył. A jednak ;) byłem na trybunie z kibicami Anwilu. Włocławscy koszykarze przegrywali cały mecz, nie potrafili doprowadzić nawet do remisu, przewaga wahała się od 2 do 14 pkt. Nie ośmieliłem się nawet marzyć, że wygrają ten mecz. Początek ostatniej kwarty, rozpoczął się z przewaga chyba 7 pkt. Dla Sopotu. I prosze Państwa co się stało ? Na 30 sekund do końca przewaga Treflu była już tylko 2pkt. Anwil ma piłkę, czekają do samego końca i rzut za 3 punkty ! Celny ! Treflowi Sopot zostało 6 sekund na rzut, który się nie udał. I tak Anwil Włocławek wygrał mecz przewagą jednego punkta.

Dlaczego nawiązałem do tego, taaak było to najlepiej wydane 15 zł w moim życiu, nie porównuje tego nawet do imprezy do jest przepaść znacząca miedzy jednym a drugim. Nawiązałem do tego ponieważ utwierdziło to we mnie przekonanie, żeby nie zważać na to co się dzieje, walczyć do samego końca. I byłem pełen podziwu, bo nie zobaczyłem nawet przez chwilę najmniejszego zwątpienia w zwyciestwo, w oczach zawodników Włocławka.

Wydawałoby się,że nic pożytecznego nie wyniosę z tego meczu, a jedank tak.
Wczoraj miałem podobną sytuacje, zacząłem dopuszczać do siebie negatywne myśli, co wpłynęło źle na moje samopoczucie.Pozwoliłem tej małej osobie w mojej głowie, tworzyć czarne obrazy, ukazujące moje niepowodzenie. Dotarło to do mnie, i do razu zacząłem myśleć w pozytywnych aspektach.
Teraz widzę, jakie możliwości ma NLP, chodziłbym cały dzień zdołowany i przygnębiony, a tu jak ręką odjął ;)
Szczerze życze każdemu, żeby wiedział jak zmieniać negatywne emocje w te neutralne .

1 komentarz:

  1. Nie pochwaliłeś się, że masz bloga! Ale szybko się czyta! :) O tej godzinie się śpi ciasteczko, a nie dodaje posty! Co do treści, wiadomo nie od dziś, że pozytywne myślenie to podstawa. :)

    A.

    OdpowiedzUsuń